Freitag, 12. September 2014

sportlich mit Rollschuhen...

... so sportlich dann doch nicht - ist wohl etwas schief gegangen und das Penny Black-Kätzchen benötigt noch etwas Übung :)

Das Alte auf meinem Kärtchen ist der Stempelabdruck, der schon seit Längerem fix und fertig in meiner Kiste auf die Verarbeitung wartete.
(The old thing on my card is the stamped image, which is waiting more than half a year in my box of coloured images. :) )





Meine Karte passt wunderbar zu den folgenden Challenges:

Oldie but a goodie 02.09.2014 "Stitching"
Paperminutes # 338 "sportlich"
Fab 'n' funky # 228 "Cute as a button"
Penny Black 06.09.2014 "Brown, blue and white"

Kommentare:

Kati hat gesagt…

lol what a funny sporty card, thanks for showing it for paperminutes. Hugs mamapia

Helen hat gesagt…

Beautiful card!
Thanks for playing at the Oldie but a Goodie Challenge!
Helen x

Wendy hat gesagt…

Gorgeous card...Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky this week :)
Wendy xx

Helen hat gesagt…

Me again! Haha!
Should also have said:
Thanks for playing at the Penny Black Saturday Challenge!
Helen x